Grecja pl

Widzisz posty wyszukane dla zapytania: Grecja pl




Temat: Grecja grozi zablokowaniem wejścia Macedonii do UE
Grecja grozi zablokowaniem wejścia Macedonii do UE
Sława!
www.rp.pl/artykul/100026.html
Grecja grozi zablokowaniem wejścia Macedonii do UE i NATO
jen 29-02-2008, ostatnia aktualizacja 29-02-2008 15:02

Grecja nie zgodzi się na wejście Macedonii do NATO i Unii Europejskiej, o ile
kraj ten nie zmieni swej nazwy - zapowiedział premier Kostas Karamanlis przed
rozmowami na ten temat w Nowym Jorku pod auspicjami ONZ.

Karamanlis podkreślił, że jedynie rozwiązanie zaakceptowane przez obydwie
strony doprowadzi do zmiany stanowiska przez Ateny.

Kiedy w 1991 roku po rozpadzie Jugosławii Macedonia ogłosiła niepodległość,
Grecja odrzuciła nazwę nowego państwa, uważając, iż przynależy ona do tradycji
greckiej i może to pociągnąć roszczenia terytorialne do greckiej prowincji o
tej samej nazwie. Od 1993 roku negocjacje w tej sprawie - dotychczas
bezskuteczne - prowadzi ONZ.

Grecy dowodzą, że nazwa Macedonia zarezerwowana jest dla historycznego regionu
Grecji, podzielonego na trzy prowincje: Macedonia Środkowa, Zachodnia i
Wschodnia. Obawiają się, że istnienie słowiańskiego kraju o tej samej nazwie
mogłoby być zarzewiem wewnętrznych konfliktów w greckiej Macedonii.

Grecka Macedonia była ojczyzną Aleksandra Wielkiego (356-323 p.n.e.), jednego
z największych przywódców w historii ludzkości.

We wtorek oenzetowski mediator Matthew Nimetz podjął próbę rozwiązania sporu o
nazwę Macedonii i zaproponował nowe nazewnictwo.

Według greckiej prasy nowe nazwy macedońskiego państwa mogłyby brzmieć:
Demokratyczna Republika Macedonii, Konstytucyjna Republika Macedonii,
Niezależna Republika Macedonii, Republika Górnej Macedonii lub Republika Nowej
Macedonii.

Macedonia, której bardzo zależy na wstąpieniu do NATO i UE, swej nazwy używa w
kontaktach dwustronnych z USA, Rosją, Kanadą i Chinami, ale w ONZ jej nazwa
brzmi Była Jugosłowiańska Republika Macedonii. Podobnie NATO i Unia Europejska
używają akronimu FYROM, od długiej nazwy w brzmieniu angielskim.

Z sondażu wynika, że 83,7 procent Greków jest przeciwna przyjęciu Macedonii do
NATO, jeśli do najbliższego szczytu Sojuszu Północnoatlantyckiego nie zostanie
osiągnięty kompromis w sprawie nazwy tego kraju. Szczyt NATO w Bu

Forum Słowiańskie
gg 1728585



Temat: Grecja last - od 725 zł/osobę
Grecja last - od 725 zł/osobę
Apartamenty Golden Sand Grecja / Korfu / Agios Georgios
Zakwaterowanie: pokoj 2 osobowy,
Wyżywienie: Bez wyzywienia
Linie lotnicze AEGEAN LINES, Wylot: Katowice godz. 21:15
Linie lotnicze AEGEAN LINES, Przylot: Cfu Corfu godz. 00:15
Cena za osobę od: 725 PLN
29.09.2009 - 07.10.2009 (8 nocy)

Apartamenty Heleny Grecja / Korfu / Agios Georgios
Zakwaterowanie: pokoj 2 osobowy,
Wyżywienie: Bez wyzywienia
Linie lotnicze AEGEAN LINES, Wylot: Katowice godz. 21:15
Linie lotnicze AEGEAN LINES, Przylot: Cfu Corfu godz. 00:15
Cena za osobę od: 725 PLN
29.09.2009 - 07.10.2009 (8 nocy)

Hotel Vila Vranas 3* Grecja / Thassos / Thassos
Zakwaterowanie: studio dla 2 os.,
Wyżywienie: Sniadania
Linie lotnicze Aegean Airlines, Wylot: Warszawa godz. 08:15
Linie lotnicze Aegean Airlines, Przylot: Kavala godz. 11:30
Cena za osobę od: 789 PLN
28.09.2009 - 05.10.2009 (7 nocy)

Apartamenty Kali Pigi 3+* Grecja / Zakynthos / Alykanas
Zakwaterowanie: apartament 1-pokojowy 2 lub 3-os.,
Wyżywienie: Bez wyżywienia
Linie lotnicze Lot, Wylot: Warszawa godz. 05:35
Linie lotnicze Lot, Przylot: Zakynthos godz. 09:30
Cena za osobę od: 827 PLN
29.09.2009 - 06.10.2009 (7 nocy)

Hotel Paradise Beach 3+* Grecja / Zakynthos / Argassi
Zakwaterowanie: pokój 2-osobowy z możliwością dostawki,
Wyżywienie: Śniadania
Linie lotnicze Lot, Wylot: Warszawa godz. 05:35
Linie lotnicze Lot, Przylot: Zakynthos godz. 09:30
Cena za osobę od: 857 PLN
29.09.2009 - 06.10.2009 (7 nocy)

Studia Medousa 3* Grecja / Chalkidiki / Kriopigi
Zakwaterowanie: studio 2 - 4 osobowe,
Wyżywienie: Bez wyżywienia
Linie lotnicze Lot, Wylot: Katowice godz. 04:30
Linie lotnicze Lot, Przylot: Saloniki godz. 07:50
Cena za osobę od: 887 PLN
28.09.2009 - 05.10.2009 (7 nocy)

Hotel Kazaviti 3* Grecja / Thassos / Thassos
Zakwaterowanie: apartament 2 os.,
Wyżywienie: Sniadania
Linie lotnicze Aegean Airlines, Wylot: Warszawa godz. 08:15
Linie lotnicze Aegean Airlines, Przylot: Kavala godz. 11:30
Cena za osobę od: 889 PLN
28.09.2009 - 05.10.2009 (7 nocy)

Hotel Siviris Golden Beach 3+* Grecja / Chalkidiki-Kassandra
Zakwaterowanie: pokoj dwuosobowy,
Wyżywienie: 2 posilki
Linie lotnicze Aegean Airlines, Wylot: Warszawa godz. 22:45
Linie lotnicze Aegean Airlines, Przylot: Saloniki godz. 02:00
Cena za osobę od: 899 PLN
28.09.2009 - 05.10.2009 (6 nocy)

Informacje: biuro@scantravel.pl






Temat: Wolontariat Europejski - GRECJA
Wolontariat Europejski - GRECJA
Stowarzyszenie Wzajemnej Pomocy Bona Fides w imieniu greckiej organizacji „
Młodzieżowe Centrum Informacji EVOSMOS” poszukuje
2 wolontariuszy, którzy chcieliby odbyć półroczny Wolontariat Europejski w
Grecji w ramach projektu finansowanego przez Program "Młodzież w działaniu".

PROJEKT:

Projekt skierowany jest do osób chcących zapoznać się z tematyką pracy z
młodzieżą, zainteresowanych organizowaniem wydarzeń kulturalnych, kreatywnych.
Projekt trwać będzie od czerwca 2010 do grudnia 2010 roku. Obywać się będzie w
miejscowości Thessaloniki (Saloniki).

DZIAŁANIA:

Wolontariusze będą pracowali w Młodzieżowym Centrum Informacji.

Głównymi zadaniami wolontariuszy będzie:

- organizowanie wydarzeń kulturalnych mających na celu zwiększenie aktywności
wśród lokalnej młodzieży (graffiti, wystawy artystyczne),
-wspieranie społeczności lokalnej w Punktach Pomocy Socjalnej,
- pomoc przy prowadzeniu kącików edukacyjnych dla młodzieży (malarstwo,
zajęcia przy komputerze, nauka języków obcych)
- pomoc w tworzeniu i prowadzeniu różnego typu treningów i szkoleń
organizowanych dla młodzieży,

Wolontariusze w trakcie wykonywania swoich zadań, będą aktywnie wspierani
przez personel Młodzieżowego Centrum Informacji w Salonikach.
Więcej informacji na temat tego projektu znajdziesz na stronie internetowej :
ec.europa.eu/youth/evs/aod/hei_form_en.cfm?EID=34000132701
REKRUTACJA:

Poszukiwani są wolontariusze posiadający obywatelstwo polskie , w wieku 18 -
30 lat, którzy posługują się językiem angielskim w stopniu
komunikatywnym(płynnie).
Znajomość języka greckiego i doświadczenie w pracy z młodzieżą jest mile
widziane, ale nie jest warunkiem koniecznym.
Wymagana jest dobra znajomość pakietu Microsoft Office.
Po rozstrzygnięciu, które z nadesłanych CV spełniły oczekiwania organizacji,
będą prowadzone rozmowy telefoniczne z potencjalnymi kandydatami.

Osoby zainteresowane prosimy o nadsyłanie CV ze zdjęciem wraz z listem
motywacyjnym w języku angielskim do 23 grudnia 2009
do godziny 15:00 na adres email: evs@bonafides.pl . W tytule wiadomości proszę
wpisać następującą treść: 2007-GR– 6 Saloniki MCI.
Dokumenty wysłane po ww. dacie i godzinie nie będą rozpatrywane.

KOSZTY:

Wszystkie koszty uczestnictwa tj. koszt wiz, przejazdu w obie strony,
ubezpieczenia, wyżywienia, zakwaterowania oraz kieszonkowego dla wolontariusza
pokrywane są z funduszy Unii Europejskiej. Więcej o Akcji 2 Programu "Młodzież
w działaniu", czyli Wolontariacie Europejskim znajdziesz na stronie
www.youth.org.pl/ .




Temat: ostrzegam przed easygo.pl !!!
ostrzegam przed easygo.pl !!!
Chcecie wiedzieć, jak easygo traktuje klientów?
sprawdźcie proszę stronkę:
www.kreta.net.pl/wycieczka/grecja/wyspa-kreta/porto-village-18191.html?od-2008-05-14
I przeczytajcie tekst poniżej:
Do dnia dzisiejszego nie zmienili kłamliwego opisu hotelu i
okolicy,pomimo że po majowej wycieczce zgłosiliśmy im oficjalną
reklamację powołując się na rozbieżności pomiędzy opisem znajdującym
się w ofercie a stanem rzeczywistym. Pokrótce stan faktyczny to:
-brak bezpłatnych parasoli i leżaków na plaży
-w odległości kilkuset metrów od hotelu jest jedynie brudna,
kamienista/ żwirowa i wąska plaża, najbliższa plaża piaszczysta to
Star Beach w odległości około 3km
-hotel mieści się w Hersonissos a nie jak napisano w Stalida/ Stalis
-pokoje nie posiadają telewizorów,ani suszarek tylko zdezelowane
radio z jednym programem
-restauracja hotelowa(za dużo powiedziane bo to badziewna i brudna
taverna)znajduje się od ulicy a nie od ogrodu
-miała być restauracja a la carte przy plaży-tymczasem Porto Village
nie posiada takiej restauracji

Okazuje się, że operatorem wycieczki była Itaka, która miała na
swoich stronach prawdziwe informacje. Easygo twierdzi,że ich opis
bazuje na ofercie Itaki-to jest niemożliwe!

Na początku czerwca złożyłem reklamację, +/-2 tygodnie później
potwierdzili mailowo jej otrzymanie i poinformowali o przesłaniu do
Itaki tejże reklamacji celem rozpatrzenia,pomimo że to do nich a nie
do Itaki mam pretensje i do nich składałem reklamację. Na jej
rozpatrzenie otrzymali ode mnie 2 tygodnie czasu, po tych dwóch
tygodniach przesłałem im pierwszy monit, następny po niespełna
kolejnych dwóch tygodniach. Na dzień dzisiejszy Easygo milczy i ma
mnie gdzieś.

Przestrzec pragnę wszystkich Państwa przed jednym - to nie jest
zwykła pomyłka, ponieważ w razie pomyłki szybko naprawia się swój
błąd by nie wprowadzać kolejnych klientów w mylne przekonania co do
obrazu wycieczki, charakterystyki hotelu i okolicy. Tymczasem nie
dość, że brak jakiejkolwiek odpowiedzi na reklamację, to od maja
oferta poprawiona nie została. Funkcjonuje na www w takiej samej
kłamliwej formie jak na początku, na dodatek proszę zauważyć jeden
drobiazg - krótką notatkę na dole strony, że materiały opublikowane
na stronach internetowych easygo.pl nie stanowią oferty w rozumieniu
przepisów kodeksu cywilnego. To ja się pytam - co stanowią i jakie
klient ma możliwości weryfikacji prawdziwości zapisów na takiej
stronie, skoro nazwa operatora jest jemu wyjawiana dopiero po
zawarciu umowy i dokonaniu zapłaty.
I na koniec jeszcze jedno - ta wycieczka kosztowała nas z małżonką
4380,00 zł. Fajna obsługa i fajne podejście za taką kasę, co?

Pozdrawiam wszystkich urlopowiczów!



Temat: ostrzegam przed korzystaniem z usług Easygo.pl
ostrzegam przed korzystaniem z usług Easygo.pl
Chcecie wiedzieć, jak easygo traktuje klientów?
sprawdźcie proszę stronkę:
www.kreta.net.pl/wycieczka/grecja/wyspa-kreta/porto-village-18191.html?od-2008-05-14
I przeczytajcie tekst poniżej:
Do dnia dzisiejszego nie zmienili kłamliwego opisu hotelu i
okolicy,pomimo że po majowej wycieczce zgłosiliśmy im oficjalną
reklamację powołując się na rozbieżności pomiędzy opisem znajdującym
się w ofercie a stanem rzeczywistym. Pokrótce stan faktyczny to:
-brak bezpłatnych parasoli i leżaków na plaży
-w odległości kilkuset metrów od hotelu jest jedynie brudna,
kamienista/ żwirowa i wąska plaża, najbliższa plaża piaszczysta to
Star Beach w odległości około 3km
-hotel mieści się w Hersonissos a nie jak napisano w Stalida/ Stalis
-pokoje nie posiadają telewizorów,ani suszarek tylko zdezelowane
radio z jednym programem
-restauracja hotelowa(za dużo powiedziane bo to badziewna i brudna
taverna)znajduje się od ulicy a nie od ogrodu
-miała być restauracja a la carte przy plaży-tymczasem Porto Village
nie posiada takiej restauracji

Okazuje się, że operatorem wycieczki była Itaka, która miała na
swoich stronach prawdziwe informacje. Easygo twierdzi,że ich opis
bazuje na ofercie Itaki-to jest niemożliwe!

Na początku czerwca złożyłem reklamację, +/-2 tygodnie później
potwierdzili mailowo jej otrzymanie i poinformowali o przesłaniu do
Itaki tejże reklamacji celem rozpatrzenia,pomimo że to do nich a nie
do Itaki mam pretensje i do nich składałem reklamację. Na jej
rozpatrzenie otrzymali ode mnie 2 tygodnie czasu, po tych dwóch
tygodniach przesłałem im pierwszy monit, następny po niespełna
kolejnych dwóch tygodniach. Na dzień dzisiejszy Easygo milczy i ma
mnie gdzieś.

Przestrzec pragnę wszystkich Państwa przed jednym - to nie jest
zwykła pomyłka, ponieważ w razie pomyłki szybko naprawia się swój
błąd by nie wprowadzać kolejnych klientów w mylne przekonania co do
obrazu wycieczki, charakterystyki hotelu i okolicy. Tymczasem nie
dość, że brak jakiejkolwiek odpowiedzi na reklamację, to od maja
oferta poprawiona nie została. Funkcjonuje na www w takiej samej
kłamliwej formie jak na początku, na dodatek proszę zauważyć jeden
drobiazg - krótką notatkę na dole strony, że materiały opublikowane
na stronach internetowych easygo.pl nie stanowią oferty w rozumieniu
przepisów kodeksu cywilnego. To ja się pytam - co stanowią i jakie
klient ma możliwości weryfikacji prawdziwości zapisów na takiej
stronie, skoro nazwa operatora jest jemu wyjawiana dopiero po
zawarciu umowy i dokonaniu zapłaty.
I na koniec jeszcze jedno - ta wycieczka kosztowała nas z małżonką
4380,00 zł. Fajna obsługa i fajne podejście za taką kasę, co?

Pozdrawiam wszystkich urlopowiczów!



Temat: bądźcie ostrożni z easygo.pl
bądźcie ostrożni z easygo.pl
Chcecie wiedzieć, jak easygo traktuje klientów?
sprawdźcie proszę stronkę:
www.kreta.net.pl/wycieczka/grecja/wyspa-kreta/porto-village-18191.html?od-2008-05-14
I przeczytajcie tekst poniżej:
Do dnia dzisiejszego nie zmienili kłamliwego opisu hotelu i
okolicy,pomimo że po majowej wycieczce zgłosiliśmy im oficjalną
reklamację powołując się na rozbieżności pomiędzy opisem znajdującym
się w ofercie a stanem rzeczywistym. Pokrótce stan faktyczny to:
-brak bezpłatnych parasoli i leżaków na plaży
-w odległości kilkuset metrów od hotelu jest jedynie brudna,
kamienista/ żwirowa i wąska plaża, najbliższa plaża piaszczysta to
Star Beach w odległości około 3km
-hotel mieści się w Hersonissos a nie jak napisano w Stalida/ Stalis
-pokoje nie posiadają telewizorów,ani suszarek tylko zdezelowane
radio z jednym programem
-restauracja hotelowa(za dużo powiedziane bo to badziewna i brudna
taverna)znajduje się od ulicy a nie od ogrodu
-miała być restauracja a la carte przy plaży-tymczasem Porto Village
nie posiada takiej restauracji

Okazuje się, że operatorem wycieczki była Itaka, która miała na
swoich stronach prawdziwe informacje. Easygo twierdzi,że ich opis
bazuje na ofercie Itaki-to jest niemożliwe!

Na początku czerwca złożyłem reklamację, +/-2 tygodnie później
potwierdzili mailowo jej otrzymanie i poinformowali o przesłaniu do
Itaki tejże reklamacji celem rozpatrzenia,pomimo że to do nich a nie
do Itaki mam pretensje i do nich składałem reklamację. Na jej
rozpatrzenie otrzymali ode mnie 2 tygodnie czasu, po tych dwóch
tygodniach przesłałem im pierwszy monit, następny po niespełna
kolejnych dwóch tygodniach. Na dzień dzisiejszy Easygo milczy i ma
mnie gdzieś.

Przestrzec pragnę wszystkich Państwa przed jednym - to nie jest
zwykła pomyłka, ponieważ w razie pomyłki szybko naprawia się swój
błąd by nie wprowadzać kolejnych klientów w mylne przekonania co do
obrazu wycieczki, charakterystyki hotelu i okolicy. Tymczasem nie
dość, że brak jakiejkolwiek odpowiedzi na reklamację, to od maja
oferta poprawiona nie została. Funkcjonuje na www w takiej samej
kłamliwej formie jak na początku, na dodatek proszę zauważyć jeden
drobiazg - krótką notatkę na dole strony, że materiały opublikowane
na stronach internetowych easygo.pl nie stanowią oferty w rozumieniu
przepisów kodeksu cywilnego. To ja się pytam - co stanowią i jakie
klient ma możliwości weryfikacji prawdziwości zapisów na takiej
stronie, skoro nazwa operatora jest jemu wyjawiana dopiero po
zawarciu umowy i dokonaniu zapłaty.
I na koniec jeszcze jedno - ta wycieczka kosztowała nas z małżonką
4380,00 zł. Fajna obsługa i fajne podejście za taką kasę, co?

Pozdrawiam wszystkich urlopowiczów!



Temat: pieniądze w błoto = wakacje z easygo.pl
pieniądze w błoto = wakacje z easygo.pl
Chcecie wiedzieć, jak easygo traktuje klientów?
sprawdźcie proszę stronkę:
www.kreta.net.pl/wycieczka/grecja/wyspa-kreta/porto-village-18191.html?od-2008-05-14
I przeczytajcie tekst poniżej:
Do dnia dzisiejszego nie zmienili kłamliwego opisu hotelu i
okolicy,pomimo że po majowej wycieczce zgłosiliśmy im oficjalną
reklamację powołując się na rozbieżności pomiędzy opisem znajdującym
się w ofercie a stanem rzeczywistym. Pokrótce stan faktyczny to:
-brak bezpłatnych parasoli i leżaków na plaży
-w odległości kilkuset metrów od hotelu jest jedynie brudna,
kamienista/ żwirowa i wąska plaża, najbliższa plaża piaszczysta to
Star Beach w odległości około 3km
-hotel mieści się w Hersonissos a nie jak napisano w Stalida/ Stalis
-pokoje nie posiadają telewizorów,ani suszarek tylko zdezelowane
radio z jednym programem
-restauracja hotelowa(za dużo powiedziane bo to badziewna i brudna
taverna)znajduje się od ulicy a nie od ogrodu
-miała być restauracja a la carte przy plaży-tymczasem Porto Village
nie posiada takiej restauracji

Okazuje się, że operatorem wycieczki była Itaka, która miała na
swoich stronach prawdziwe informacje. Easygo twierdzi,że ich opis
bazuje na ofercie Itaki-to jest niemożliwe!

Na początku czerwca złożyłem reklamację, +/-2 tygodnie później
potwierdzili mailowo jej otrzymanie i poinformowali o przesłaniu do
Itaki tejże reklamacji celem rozpatrzenia,pomimo że to do nich a nie
do Itaki mam pretensje i do nich składałem reklamację. Na jej
rozpatrzenie otrzymali ode mnie 2 tygodnie czasu, po tych dwóch
tygodniach przesłałem im pierwszy monit, następny po niespełna
kolejnych dwóch tygodniach. Na dzień dzisiejszy Easygo milczy i ma
mnie gdzieś.

Przestrzec pragnę wszystkich Państwa przed jednym - to nie jest
zwykła pomyłka, ponieważ w razie pomyłki szybko naprawia się swój
błąd by nie wprowadzać kolejnych klientów w mylne przekonania co do
obrazu wycieczki, charakterystyki hotelu i okolicy. Tymczasem nie
dość, że brak jakiejkolwiek odpowiedzi na reklamację, to od maja
oferta poprawiona nie została. Funkcjonuje na www w takiej samej
kłamliwej formie jak na początku, na dodatek proszę zauważyć jeden
drobiazg - krótką notatkę na dole strony, że materiały opublikowane
na stronach internetowych easygo.pl nie stanowią oferty w rozumieniu
przepisów kodeksu cywilnego. To ja się pytam - co stanowią i jakie
klient ma możliwości weryfikacji prawdziwości zapisów na takiej
stronie, skoro nazwa operatora jest jemu wyjawiana dopiero po
zawarciu umowy i dokonaniu zapłaty.
I na koniec jeszcze jedno - ta wycieczka kosztowała nas z małżonką
4380,00 zł. Fajna obsługa i fajne podejście za taką kasę, co?

Pozdrawiam wszystkich urlopowiczów!



Temat: ostrożnie z easygo.pl
ostrożnie z easygo.pl
Chcecie wiedzieć, jak easygo traktuje klientów?
sprawdźcie proszę stronkę:
www.kreta.net.pl/wycieczka/grecja/wyspa-kreta/porto-village-18191.html?od-2008-05-14
I przeczytajcie tekst poniżej:
Do dnia dzisiejszego nie zmienili kłamliwego opisu hotelu i
okolicy,pomimo że po majowej wycieczce zgłosiliśmy im oficjalną
reklamację powołując się na rozbieżności pomiędzy opisem znajdującym
się w ofercie a stanem rzeczywistym. Pokrótce stan faktyczny to:
-brak bezpłatnych parasoli i leżaków na plaży
-w odległości kilkuset metrów od hotelu jest jedynie brudna,
kamienista/ żwirowa i wąska plaża, najbliższa plaża piaszczysta to
Star Beach w odległości około 3km
-hotel mieści się w Hersonissos a nie jak napisano w Stalida/ Stalis
-pokoje nie posiadają telewizorów,ani suszarek tylko zdezelowane
radio z jednym programem
-restauracja hotelowa(za dużo powiedziane bo to badziewna i brudna
taverna)znajduje się od ulicy a nie od ogrodu
-miała być restauracja a la carte przy plaży-tymczasem Porto Village
nie posiada takiej restauracji

Okazuje się, że operatorem wycieczki była Itaka, która miała na
swoich stronach prawdziwe informacje. Easygo twierdzi,że ich opis
bazuje na ofercie Itaki-to jest niemożliwe!

Na początku czerwca złożyłem reklamację, +/-2 tygodnie później
potwierdzili mailowo jej otrzymanie i poinformowali o przesłaniu do
Itaki tejże reklamacji celem rozpatrzenia,pomimo że to do nich a nie
do Itaki mam pretensje i do nich składałem reklamację. Na jej
rozpatrzenie otrzymali ode mnie 2 tygodnie czasu, po tych dwóch
tygodniach przesłałem im pierwszy monit, następny po niespełna
kolejnych dwóch tygodniach. Na dzień dzisiejszy Easygo milczy i ma
mnie gdzieś.

Przestrzec pragnę wszystkich Państwa przed jednym - to nie jest
zwykła pomyłka, ponieważ w razie pomyłki szybko naprawia się swój
błąd by nie wprowadzać kolejnych klientów w mylne przekonania co do
obrazu wycieczki, charakterystyki hotelu i okolicy. Tymczasem nie
dość, że brak jakiejkolwiek odpowiedzi na reklamację, to od maja
oferta poprawiona nie została. Funkcjonuje na www w takiej samej
kłamliwej formie jak na początku, na dodatek proszę zauważyć jeden
drobiazg - krótką notatkę na dole strony, że materiały opublikowane
na stronach internetowych easygo.pl nie stanowią oferty w rozumieniu
przepisów kodeksu cywilnego. To ja się pytam - co stanowią i jakie
klient ma możliwości weryfikacji prawdziwości zapisów na takiej
stronie, skoro nazwa operatora jest jemu wyjawiana dopiero po
zawarciu umowy i dokonaniu zapłaty.
I na koniec jeszcze jedno - ta wycieczka kosztowała nas z małżonką
4380,00 zł. Fajna obsługa i fajne podejście za taką kasę, co?

Pozdrawiam wszystkich urlopowiczów!



Temat: easygo.pl oszukało
easygo.pl oszukało
Chcecie wiedzieć, jak easygo traktuje klientów?
sprawdźcie proszę stronkę:
www.kreta.net.pl/wycieczka/grecja/wyspa-kreta/porto-village-18191.html?od-2008-05-14
I przeczytajcie tekst poniżej:
Do dnia dzisiejszego nie zmienili kłamliwego opisu hotelu i
okolicy,pomimo że po majowej wycieczce zgłosiliśmy im oficjalną
reklamację powołując się na rozbieżności pomiędzy opisem znajdującym
się w ofercie a stanem rzeczywistym. Pokrótce stan faktyczny to:
-brak bezpłatnych parasoli i leżaków na plaży
-w odległości kilkuset metrów od hotelu jest jedynie brudna,
kamienista/ żwirowa i wąska plaża, najbliższa plaża piaszczysta to
Star Beach w odległości około 3km
-hotel mieści się w Hersonissos a nie jak napisano w Stalida/ Stalis
-pokoje nie posiadają telewizorów,ani suszarek tylko zdezelowane
radio z jednym programem
-restauracja hotelowa(za dużo powiedziane bo to badziewna i brudna
taverna)znajduje się od ulicy a nie od ogrodu
-miała być restauracja a la carte przy plaży-tymczasem Porto Village
nie posiada takiej restauracji

Okazuje się, że operatorem wycieczki była Itaka, która miała na
swoich stronach prawdziwe informacje. Easygo twierdzi,że ich opis
bazuje na ofercie Itaki-to jest niemożliwe!

Na początku czerwca złożyłem reklamację, +/-2 tygodnie później
potwierdzili mailowo jej otrzymanie i poinformowali o przesłaniu do
Itaki tejże reklamacji celem rozpatrzenia,pomimo że to do nich a nie
do Itaki mam pretensje i do nich składałem reklamację. Na jej
rozpatrzenie otrzymali ode mnie 2 tygodnie czasu, po tych dwóch
tygodniach przesłałem im pierwszy monit, następny po niespełna
kolejnych dwóch tygodniach. Na dzień dzisiejszy Easygo milczy i ma
mnie gdzieś.

Przestrzec pragnę wszystkich Państwa przed jednym - to nie jest
zwykła pomyłka, ponieważ w razie pomyłki szybko naprawia się swój
błąd by nie wprowadzać kolejnych klientów w mylne przekonania co do
obrazu wycieczki, charakterystyki hotelu i okolicy. Tymczasem nie
dość, że brak jakiejkolwiek odpowiedzi na reklamację, to od maja
oferta poprawiona nie została. Funkcjonuje na www w takiej samej
kłamliwej formie jak na początku, na dodatek proszę zauważyć jeden
drobiazg - krótką notatkę na dole strony, że materiały opublikowane
na stronach internetowych easygo.pl nie stanowią oferty w rozumieniu
przepisów kodeksu cywilnego. To ja się pytam - co stanowią i jakie
klient ma możliwości weryfikacji prawdziwości zapisów na takiej
stronie, skoro nazwa operatora jest jemu wyjawiana dopiero po
zawarciu umowy i dokonaniu zapłaty.
I na koniec jeszcze jedno - ta wycieczka kosztowała nas z małżonką
4380,00 zł. Fajna obsługa i fajne podejście za taką kasę, co?

Pozdrawiam wszystkich urlopowiczów!



Temat: nie dajcie się oszukać przez easygo.pl
nie dajcie się oszukać przez easygo.pl
Chcecie wiedzieć, jak easygo traktuje klientów?
sprawdźcie proszę stronkę:
www.kreta.net.pl/wycieczka/grecja/wyspa-kreta/porto-village-18191.html?od-2008-05-14
I przeczytajcie tekst poniżej:
Do dnia dzisiejszego nie zmienili kłamliwego opisu hotelu i
okolicy,pomimo że po majowej wycieczce zgłosiliśmy im oficjalną
reklamację powołując się na rozbieżności pomiędzy opisem znajdującym
się w ofercie a stanem rzeczywistym. Pokrótce stan faktyczny to:
-brak bezpłatnych parasoli i leżaków na plaży
-w odległości kilkuset metrów od hotelu jest jedynie brudna,
kamienista/ żwirowa i wąska plaża, najbliższa plaża piaszczysta to
Star Beach w odległości około 3km
-hotel mieści się w Hersonissos a nie jak napisano w Stalida/ Stalis
-pokoje nie posiadają telewizorów,ani suszarek tylko zdezelowane
radio z jednym programem
-restauracja hotelowa(za dużo powiedziane bo to badziewna i brudna
taverna)znajduje się od ulicy a nie od ogrodu
-miała być restauracja a la carte przy plaży-tymczasem Porto Village
nie posiada takiej restauracji

Okazuje się, że operatorem wycieczki była Itaka, która miała na
swoich stronach prawdziwe informacje. Easygo twierdzi,że ich opis
bazuje na ofercie Itaki-to jest niemożliwe!

Na początku czerwca złożyłem reklamację, +/-2 tygodnie później
potwierdzili mailowo jej otrzymanie i poinformowali o przesłaniu do
Itaki tejże reklamacji celem rozpatrzenia,pomimo że to do nich a nie
do Itaki mam pretensje i do nich składałem reklamację. Na jej
rozpatrzenie otrzymali ode mnie 2 tygodnie czasu, po tych dwóch
tygodniach przesłałem im pierwszy monit, następny po niespełna
kolejnych dwóch tygodniach. Na dzień dzisiejszy Easygo milczy i ma
mnie gdzieś.

Przestrzec pragnę wszystkich Państwa przed jednym - to nie jest
zwykła pomyłka, ponieważ w razie pomyłki szybko naprawia się swój
błąd by nie wprowadzać kolejnych klientów w mylne przekonania co do
obrazu wycieczki, charakterystyki hotelu i okolicy. Tymczasem nie
dość, że brak jakiejkolwiek odpowiedzi na reklamację, to od maja
oferta poprawiona nie została. Funkcjonuje na www w takiej samej
kłamliwej formie jak na początku, na dodatek proszę zauważyć jeden
drobiazg - krótką notatkę na dole strony, że materiały opublikowane
na stronach internetowych easygo.pl nie stanowią oferty w rozumieniu
przepisów kodeksu cywilnego. To ja się pytam - co stanowią i jakie
klient ma możliwości weryfikacji prawdziwości zapisów na takiej
stronie, skoro nazwa operatora jest jemu wyjawiana dopiero po
zawarciu umowy i dokonaniu zapłaty.
I na koniec jeszcze jedno - ta wycieczka kosztowała nas z małżonką
4380,00 zł. Fajna obsługa i fajne podejście za taką kasę, co?

Pozdrawiam wszystkich urlopowiczów!



Temat: ENO2 kurs Grecja
ENO2 kurs Grecja
Forumowicze,

Od ponad pół roku nie wypowiadałem się na forum, choć wszelkie cenne
informacje, tematy, niekiedy spory aktywnie śledziłem. Teraz się odzywam w
sprawie dla mnie dość ważnej.
1 Kwietnia jest planowany kurs ENO2 Grecja. Jednak jego realizacja
stoi pod znakiem zapytania z powodu braku odpowiedniego zainteresowania.

Collegium Vini na forum jest bardzo pozytywnie odbierane, jako doskonałe
źródło wiedzy i z jego reklamy nie należy się tłumaczyć, ale jednak w tym
miejscu od razu wyjaśniam, że nie pracuję dla collegium, a jedynie jestem
wielokrotnym uczestnikiem ich kursów.

W najbliższym czasie nie wybieram się do Grecji, z tego powodu tak mi zależy
na tym kursie. W Polsce greckie wina są niedostępne poza paroma wyjątkami,
które zresztą nie zasługują na szczególną uwagę. Ten fakt tym bardziej nas
wielbicieli wyjątkowych win powinien mobilizować do uczestnictwa w tym
wydarzeniu.

Niech ten kurs i ta wypowiedź będzie początkiem wątku greckiego na forum.

Pozdrawiam,

JK

www.collegiumvini.pl

Poniżej skopiowana ze strony collegium zapowiedź prowadzącego kurs –
Wojciecha Bońkowskiego

Wojciech BOŃKOWSKI
GRECJA - kurs ENO2

W świadomości przeciętnego polskiego winopijcy wino greckie, żeby nadawać się
do picia, musi spełnić dwa warunki: 1) musi być to retsina, 2) musi być
podana na tarasie tawerny nad brzegiem morza między czerwcem a wrześniem. Win
greckich nie ma na naszych półkach, nie ma w naszych piwnicach i naszych
głowach.

Czas odkłamać ten stereotyp i nadrobić stracony czas: gdy zachwycaliśmy się
winami chilijskimi, a śluby i chrzciny opijaliśmy brunello*, winiarstwo
greckie dokonało epokowego skoku. Z odmętów zasłużonego zapomnienia wyłoniły
się całe regiony, a legion kilkuset greckich szczepów rdzennych stanął zwarty
i gotowy, by sięgnąć po laury.

Przed winiarstwem greckim i jego miłośnikami roztacza się doprawdy świetlana
przyszłość. Po drodze trzeba będzie rozwiązać jeszcze wiele problemów, jak
restrukturyzacja winnic, odzyskanie wielu straconych po filokserze i XIX-
wiecznej emigracji siedlisk, wsparcie prywatnej inicjatywy. Ale już dziś będę
w stanie przedstawić 18 dużej klasy win greckich, białych i czerwonych,
wytrawnych i słodkich, z górzystej Macedonii, starożytnych winnic Peloponezu,
zielonej Kefalinii i skalistej Santorini. Zapraszam!

* - chyba w Warszawie (uwaga dyrekcji)

Wstępna lista win:

1. Tsélepos Mantinía 2004/2005
2. Oenoforos Patras Asprolíthi 2005
3. Gentilini Robola de Cephalonia 2004/2005
4. Ktíma Álpha Amíndeo Sauvignon Blanc 2005
5. Creta Olympías Xerolithiá 2004/2005
6. Ktíma Gerovassilíou Malagouziá 2005
7. Páris Sigálas Santorini 2004
8. Haridímos Hatzidákis Santorini Nichtéri 2003
9. Ktíma Mercoúri 2003
10. Ktíma Gáia 2003
11. Ktíma Doúghou Methystánes 2003
12. Papantónis Méden Ágan 2000
13. Ktíma Kir-Yiánni Náoussa Rámnista 2001
14. Ktíma Gerovassilíou Syrah 2001
15. Yiánnis Económou Sitía 2003 / Lyrarákis Kotsifáli 2004
16. Ktíma Arghyroú Santorini Visanto 1985
17. EAS Samos Anthemís 1999
18. Antonópoulos Mavrodáphne de Patras 2003



Strona 2 z 2 • Wyszukano 176 rezultatów • 1, 2
Powered by wordpress | Theme: simpletex